miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av miasolrosenmaria - 2 oktober 2015 20:30

god morgon ja tidigt uppe som man helst inte vill när man känner sig så trött, men bara att gå upp för att väcka barn och så och fixa frukost och se till att hampus fixar sitt med väska och sånt och sen myser han i soffan innan taxin kommer och dom andra 2 har också kommit ner så här tidigt och fuixat sig dom också.


så var hampus i väg och så satt vi i köket för att elias ville pärla med pärlplatta och så, men han ledsnade så jag satte mig och grejade och gjorde denna gubbe.. hahahaaa

 


tim och simon undrade vad jag hade gjort så klart för dom såg inte vad det var, men sen såg dom..


och så var dom i väg till skolan dom ockås och tim kommer inte hem i dag, för han ska följa med en kompis hem efter skolan och sen åker han med dom till dicot som ska vara i kväll.


så gick jag själv in i duschen efteråt och det var verkligen skönt i bland så vill man ju bara så där så länge och bara njuta och känna värmen strila över kroppen, men som sagt det går ju inte att göra det.


och ja undra om det är dags att plocka in elias och mina kläder i garderoben och byrån nu , det börjar jj bli lite mycket där i . Haha

 


Elias lite pumsig tror jag

 


sen så gick vi ut med moy i det kyliga härliga vädret, det var ju riktigt skönt ute i alla fall, även om man inte tyckte det och man såg på termometern så var det uppfriskande.


nu sover elias och själv sitter jag och softar I soffan och kollar på hem till gården , och jag känner mig själv trött och har ingen list med något så jag tar nog klädhögen i helgen i stället , känner att jag behöver bara vara i dag , höll ju på hela dagen i går .



och sen så kom ju dom andra 2 hem från skolan och så gick vi ut med moy och tog en härlig promenad i gen så här på eftermiddagen, och det var ju riktigt skönt och vi gick lite längre än vanligt och elias han gick med och höll mig i handen som alltid på eftermiddagarna.


var tvungen att gå till butiken för att handla lite och ta ut penger till barnen och så hämta ut paket till dottern som hon ska hämta i morgon, och hampus handlade lite själv som han ville ha i kväll för han ska inte gå på något disco vill hellre vara hemma med mig.


här sitter vi i soffan och kollar på tv och bara myser och elias han har jätte kul och sjunger och har så roligt och simon ska ju också sjunga vill elias så klart .


sen så körde gubben i väg med simon till discot.


Elias och Hampe har myslväll medan dom andra är på disco.
Och vi har tända ljus också

       


och vi kollade på fil och det blev frost som vi kollade på den är ju så bra.


och sen vid 22,00 så skulle gubben hämta tim och simon från discot och när dom kom hem så var det bara göra sig i ordning för att natta in och jag ville bara i säng var såå trött så höll på att somna flera gånger.


Nu så säger vi natti natti för den här kvällen , sov gott nu alla där ute .


kramar / mia   


 


sen gick vi hem och det blev full fart och middag skulle ju göras och så blev det midag och simon väntade på att klockan skulle bli 20,00 för då skulle han åka till discot och ha kul


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards