miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av miasolrosenmaria - 4 oktober 2015 21:00

ja då var det en ny morgon och söndag på slutet av veckan och sovit ganska skön sovmorgon fick jag och så när jag vanade så blev det duchen och så te och smörgås.


sen blev det ett riktigt jobb  att göra och det var ju att flytta garderober som står i mitt rum och dom ska tyvärr flyttas upp till övervåningen i ett förråd i stället så jag får större rum .


men såg här på FB och det var mia skäringer som sjunger halelulja och det är ju så vackert för hon gör det såå bra och man får riktiga rysningar när man hör henne sjunga den och tårarna kommer bara.


och sen så var det bara börja med garderoberna som gubben skulle försöka kolla hur man skulle kunna montera ner dom, och då var det ju bara att plocka ur lådorna först så klart.


men det var ju inte det lättaste eftersom vissa lådor var lite fel monterade så det va rju bara att fixa till dom först då, och samtidigt fixa lunchen också mitt i alltihop för barnen måste ju få något i magen.


och här så blir montera ner och flytta upp.

 


och så här ser då min säng ut nu då.

 


och här ska dom stå i stället i förrådet .

 


 


 och här så håller gubben på att fortsätta montera ner och det är ju 5 garderober som ska ner och upp.

 


och det värsta jobbet är ju att bära upp alla dessa korjar som ska in i garderoberna eftersom jag höll koll på vilka som skule in i vlken och platas och allt, men det var svettit med att springa upp och ner hela tiden. men det gick ju bra.


ja då vart det natta in barn efter middag och tv och så själv duschat och mått bra och sen så kolla på annika tror jag hon hette på fyran.


nu sova natti natti


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards