miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av miasolrosenmaria - 7 oktober 2015 19:45

ja då var det morgon i gen och kallt som vanligt då brrr, och barnen ska ju till skolan och själv så blev det duschen efter dom går i väg och sen blev det en promenad i spåret med moy och elias så klart, sn hem och då satte jag mig i soffan och fixade lite med datorn och elias leker så klart med bilar och så äter han kex som han fick av mig.

 


sen när jag var klar så blev det gå upp och vika och sorter  simons kläder och lägga på sängen och i olika högar då och det var det här jag fick i hop och det var ju inte lite som sagt och det får ju ligga där tills han kommer hem coh då är tvungen att pröva dom.

 


och det var i den där svart som alla dessa kläder låg och sen så flyttade jag skrivbordet och på golvet där det ligger en hög med grejor, det låg bakom skrivbordet så det har verkligen inte varit så bra städat om man säger.

 


det här hittade jag på fb och det är ju sant.




och när vi satt i soffan så satt elias och spelade på ipad och hade jätte kul och det var trädkojans bananapa som han tycker är jätte kul.

 


och sen så var det ju så klart börja fixa ärtsoppa med baykon och lök i och det är ju så gott.

 


Det var ju tur jag han klart middagen för strömmen gick ju här 17.30 så det varg jj väldigt kul får jag säga och en djävla tid att stödja den tycker jag


så få se om jag får se bonde söker fru som jag tycker är ett jätte bra program och som jag har kollat på ända sen det började och kommer inte sluta titta på det heller.


då har man tänt en massa ljus så klart så man får lite ljus här inne med tanke på mörkret som kommer.

           


 


kramar / mia   


ja i dag så blir ddet ärtsoppa med baykon i och lök, mm så gott det kommer bli.


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards