miasolrosenmaria

Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av miasolrosenmaria - 26 oktober 2015 19:15

Eller hur


i Helsingfors med fastrarna margareta och birgitta och farbror Benny som tar fotot.  



ååå en sån vill jag ha.


Alltså jag är så ledsen och bara gråter just nu för inget fungerar längre.��
När jag betalade räkningar så blev det fel summa på en räkning alldeles för mycket om man säga r , ja hela hyran gick till ett annat bolag.
Och nu så är spisen trasig till mig råga på det , så just nu är jag helt förstörd och bara sjunker så långt ner just nu     


Det stämmer ju inte för fem öre



I dag har jag gått ner mig helt och hållet och gråtit mycket och haft det så jobbigt med mig själv , mår skit och ingen ork just nu .  


Nu vet jag inte alls vart jag ska ta vägen för nu så gick Micron också på köpet , vilket djävla helvete man har .   


ja vad ska man säga efter denna dag egentligen, jo jag är helt slut och så trött så det blev sova tidigt i dag, vill bara sova.


så natti natti och sov gott ni alla.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards