miasolrosenmaria

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av miasolrosenmaria - 27 oktober 2015 19:00

ja då blir det laga mat i mikron , tur man har den i alla fall, den funkade inte i går pga, att den blev övehettad när dom stängde skåpluckan när dom körde den i skåpet, när dom fixade med billy pizza som är enkelt att fixa där i.


och medan ajg sitter och håller på med datorn och grejar så har elias hämtat kastuller och slevar för att sitta och laga mat så gulligt han.

 


Men vist allt tog knäcken på mig i vilket fall, men lite bättre i dag och så får vi se om deg händer något i dag med spis.
För gubben fick tag i hyresvärden, ja för en gång skull helt otroligt för det är jätte svårt att få tag i henne tyvärr.
Men hon hade en spis stående någonstans , så få se om det kommer i dag då.
Men det går ju fixa mat , men ändå svårt med en del.
Så för barnen blev det hav Billy pizza och köttbullar och så smörgås   

   


jag viste inte att man kunde få så mycket skit som jag fick i går av min syster och hennes dotter på fb, och denna djävla avund sjuka som är så farlig så det är inte sant alltså, för hon blev så avundsjuk på mig för att jag hade fått följa med fastrarna på kryssningen till helsing fors och hon är en son som gnäller och gnäller om sin sjukdom och har ont och allt möjligt varenda dag , för att hon har ms.


men man behöver inte skriva varenda djävla dag om detta, och då srev min dotter till henne att hon gnäller så mycket och undrade varför jag inte fick åka med på kryssningen och inget att gråta över .


och då fick jag så mycket skit av hennes dotter att jag gnällde så mycket på fb så det var inte sant och jag vet inte vad, så djävla less jag blev, jag hade bara skrivit om en djävla spis som hade gått sönder och jag var så knäckt pga att inte kunna laga mat utan måste fixa typ färdig mat som blir jätte dyrt, och vilken människa som helst skulle bli knäckt av det liksommed tanke på att man har barn .


så jag bestämde mig för att jag ska vara bara positiv sen spelar det ingen roll hur jag mår, det ska jag inte alls skriva om, så bara vara glad och smaila som bara den, sen om det är sant eller inte det strunta jag i, jag får visa upp den fasaden så slipper jag massa skit.


Nu kommer inte skriva något här på fb eftersom jag hört att jag gnäller så mycket och det är tydligen det enda jag gör .
Tack för mig ...


men det första jag gjorde var ju ta bort dom som vän på fb i och med att hennes dotter skämdes över släkten så då får dom hålla sig för sig själva i stället och sköta sitt.


Jaha då var det fixa middag då och det blir varm korv som jag värmde i mikron , sen rivna morötter och bröd så klart     
Ja vad ska man göra när man inte har en spis då blir det provisoriskt     
Men vad gör man för att barnen ska få mat , jag klarar mig ändå jag   

     


Då blev det mys i soffan och nattat elias och kollat på halv åtta hos mig och nu äntligen hemma så klart , så skönt och avslappnande och inget tänkande . Hahaa   


sen natta barn och så sjävl sova för är helt slut och ont i huvudet om nu har något.


kramar / mia   




Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards