miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 juli 2016

Av miasolrosenmaria - 1 juli 2016 16:15

ja i dag så blev det baka bullar här på förmiddagen.

   


så här blev dom första.

 


sen fixa ny deg som jag skulle göra piroger av, så medan den stod och jäste fixade jag det som skulle vara i, köttfärs, ris och lök, champinjoner och massor med kryddor.

 och här så börjar jag göra pirogerna och dom blev ju lite stora först .

 


första plåten piroger färdig

 


sen blev det lägga sig i badet och bara slappna av, för hade så ont i kroppen och ryggen, så det var behövligt.

       


ja kul när man kommer ner och ser att dom alla 3 tittar på tvn och ingen elias fanns där och jag fråga vart han är.

dom säger då att han är i mitt rum eller uppe och jag såg ingen där uppe eller i mitt rum.

då öppnar elias toalett dörren och är så glad och säger åt mig att komma och visar att han suttit på pottan och både kissat och bajsat och var överlycklig, och inte sagt något till dom andra. så gullig lilla hjärtat  


många kramar / mia  



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards