miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 juli 2016

Av miasolrosenmaria - 6 juli 2016 19:30

 

ja då var det en ny dag och solen skiner och så varmt och skönt är det där ute, precis sånt väder som jag trivs och mår så bra i , och jag är så jätte glad över mina fina bliommor som växer så fint och i några så är det även pelargoner i sig och dom börjar få knopp så det är ju såå kul och så lycklig för att jag får till det.

                       


och så blev det gräset som behövdes klippas och det ville hampus göra och det är ju så kul när dom själva vill hjälpa till självmant utan krav och måsten .

 


tim och simon kollar i genom lite badleksaker som dom hittade i ett av förråden och se om dom är hela och något att använda.

 


elias han kollar på när tim pumpar upp en luft madrass som inte är hel men ska ändå använda den. hihii

 


ja själv så blev det bad för mig och i pooeln och det var ju riktigt skönt , ja lite kallt men jag hoppade i och tog ett dopp.

                   


och så blev det barnen som badade och hade kul, fast sakerna inte var hela så hade dom så roligt ändå.


 


och moy hon ligger i solen och myser fast det finns liksom skugga, men där vill hon inte ligga.

 


sen blev det till butiken och köpte glass till barnen så klart.

 


ja så kom vi hem då låg detta fina i brevlådan och man blir ju så glad när man får något sådan och man blir ju såå nyfiken och så ser man detta fina som ligger däri.  

men vet ändå inte vem det är i från  

     


så här blev det med det fina halsbandet.

 


och nu har jag planterat den lilla pelargonen som jag fick av min faster margareta när hon var här sist och hälsade på.

 


men jag fick ett litet skott till som jag satte i vatten och får se om det kommer rötter på den också sen. hihii

 


sen så blev det middag och hampus, simon gick till lekparken med elias och grejade.

tim och jag hjälptes åt i köket och sen efter middagen så blev det vattenmelon och så duscha elias och natta in honom, och här sitter grabbarna och spelar en stund tillsamans..  


många kramar / mia  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards