miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 juli 2016

Av miasolrosenmaria - 15 juli 2016 21:15

god morgon och i dag så är det stor städning som gäller för dagen, och mulet som attan är det ute och det hänger regn i luften, droppade lite nu när jag gick till butiken och handlade lite, så skönt att vi hann hem innan det vräker ner  om det nu kommer vill säga.


hahahaa ja helt slut efter all städning och skaka mattor och sen sätta på tyget på sofforna och det är en pers kan jag säga, fan man får ju kämpa och ta i med all kraft som man har, men det går u till slut.   


då har jag satt en deg för bröd , tim fixade smeten till ugnspannkakaoch så tog jag disken och simon badar och elias duschar med tim och nu sitter jag en liten stund för att sen fortsätta med att bädda sängen och hänga tvätt och så  duka till  middagen, så får vi se om jag får sitta en stund då.


då var middagen avklarad och disken diskad och brödet bakat och hängt tvätten och bäddat min säng och hampus fixade badvatten till mig, så nu ligger jag i badet och bara slappar och myser med min onda rygg.

hampus och tim håller koll på brödet i ugnen och samtidigt spelar dom.  

 


sen blev det kvällsmys så klart .

     


så natti natti på er nu.


kramar / mia   



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards