miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 juli 2016

Av miasolrosenmaria - 7 juli 2016 12:30

god morgon i det fina underbara vädret som vi har här nu mera och så trivsamt och härligt det är och så skönt att det bara fortästter och är sol, jag trivs som fisken i vattnet i alla fall och det är ju huvudsaken för mig, så kan ju säga att jag längtar inte ett dug efter hösten och vintern kan man ju säga. hihiii


men här på morgon så blev det i alla fall bad för barnen när det är så här varmt ute, som det är nu, så pumpa upp sakerna som dom vill ha i poolen då.

   


och elias han leker i sandlådan så klart , han älskar att sitta där i och greja och fixa.

   


och sen så gick jag till butiken och då köpte jag lite blommor till mig som jag kände jag bara kände för och ville göra lite fint hos mig på borden så klart och även pigga upp .


på framsidan

 


och på alltan på baksidan.

 


och så en bukett som fick stå inomhus på bordet så klart.

 


ja sen så gick dagen som vanligt och med lite sysskor som ska göras och så.


ha det så gött i värmen och drick mycket vatten så är ni snälla och ta väl hand om varandra ordentligt.


många kramar / mia   



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards