miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 juli 2016

Av miasolrosenmaria - 3 juli 2016 20:00

 

i dagså blev det uppe med tuppe fast lite sent föstårs , har ju legat vaken sen kl  för inte kunnat sova, har svårt att sova i melan åt.

men men känner mig skapligt pigg ändå.    


då är vi hela gänget och väntar på bussen mot uppsala   

   


och nu sitter vi på bussen och hoppas på en härlig dag med fint väder också  


moy hon ligger och sover, går jätte bra att ha henne med på bussen  

     


så blev det en promad tillshov där vi ska gladiatorerna har sin barn hinderbana som barnen ska springa och är så förväntans fulla.


 


 


äter lite mat nu då som vi har med oss.

   


sen efter vi ätit så blev det att simon och jag sprang till en mack för att ta ut pengar för att kunna köpa band till en hinderbana i hopp borgs matreial och luft.

barnen dom hade jätte kul och även lilla elias för han vill göra ien och i gen.   

                   


så sant

 


ja då så är det dags för hinderbanan nu då och står vid start och väntar på att få springa, oh det belv full fart och jag sprang med fast bredvid men hann ju inte med alla mina barn för 2 spran ju så fort.   

                                 


och sen blev det foto med alla gladiatrerna.

         


så äntlige så blev det en promenad mot buss stationen för att åka hem

     


fan vlken härlig underbar dag och barnen har haft jätte kul och var riktigt nöjda med den och haft ätte kul, och att få träffa gladiatoerna var roligas.


nu så bara tadet lugnt och softa i soffan  komma i säng.


så natti natti och sov så gott nu.


kramar /mia    

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards