miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 september 2016

Av miasolrosenmaria - 9 september 2016 12:45

god morgon gott folk, hemma och tar det lugnt och har gjort om min ipad för det blev riktigt knas i den och det var inte alls så kul om man säger, sen ska man hämta hem massa appar som man ska komma i håg vad dom heter och vilka man hade. hahaa


testade att ta kort med den, men dom blev ju fel vända så fick köra in dom i datorn för att hämta sen annars hade dom blivit liggande i stället för stående bilder.

   


sen kom hampus hem och tyvärr så missade jag att vända ett foto så det får bli så .

   


det är skönt att hampus hjälper mig med lite saker som komma i håg en app som jag hade och visade op sun telefon vad den hette så det var ju bra och sen hjälpte mig att kolla fotona om dom blev bra.


sen så gick den dagen väldigt fort och tim är inte hemma för han åkte till barnens ö med sin klass på torsdagen, och ska sova till lördag.


så på kvällen blev det mys och kolla på fångarna på fortet

 


sen sova så natti natti


kramar / mia  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards