miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 september 2016

Av miasolrosenmaria - 3 september 2016 11:45

god morgon då var det packa väskor och sånt till barnen, men det var ju mest elias som jag fixade till, dom andra packade sitt själva och så sina fiske spön för dom skulle ju fiska där.


så det blev att fixa lite lunsch så dom fick i sig något innnan dom skulle åka för klockan var ju så mycket och han hade ju inte kommit ännu som han sa tidigigare i veckan om.


men sen så kom dom i väg och så tog dom även med sig hunden , men hampus han stannade hos mig för han ville inbte följa med där , utan bara vara med mig.


så här går han och jag till butiken och ska handla lite godis till honom för kvällen.  

   

 


ja då blev det mys i soffan tillsamammans och kolla på film och har bäddat upp i varsin hörna   

         


nu mår jag skit och vet inte vad jag ska göra .

inte kul när en son ringer och är ledsen och jag inte kan göra något.

för någon bara sitter och sover och ett barn får ta mycket och är orolig över saker.

det är inte meningen att det ska vara så där.  


men nu så säger vi natti natti från oss och ska försöka sova lite i alla fall, så få man se hur mycket sömn det blir.  


kramar / mia  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards