miasolrosenmaria

Alla inlägg den 11 september 2016

Av miasolrosenmaria - 11 september 2016 13:15

god moprgon är lite trött och så, men det blev ändå gå upp och så in i duschen och så fixa med tvätt som ska in i maskinen, sen så fixa vatten i en hink och så leta gammla handdukar och så skrapan, sen blev det ut och tvätta vardagsrumms fönstren och så köks fönstren på utsidan för dom var ju såå smutsiga och tänkt länge att dom ska tvättas, men det blev liksom alldrig av, men nu fick jag ta i ´kragen och sätta i gång att få det ur värden.. hahhaa


sen så blev det fixa ine började med vardagsrummet, och då plocka undan blommorno och ställde in dom i duschen och så ta av gardinerna och sen tvätta så klart.


 


sen när allt var klart så stryka gardiner som ska sättas upp också fixa in blommorna och sen blev det sätta i gång i köket med att klippa barnen och det började med tim och sen hampus och simon oc sist lilla elias och kan ju säga att det tog sin tid kan man ju säga och dom gick in i duschen efter varandra när jag var klar med en i taget.


sen så blev det städa så klart och så börja vika tvätt som också skulle göras och det var ju inte lite som skulle vikas och så massa tvätt som skulle hängas och sen middag som skulle göras och det blev kyckling och ris.


sen natta in elias och han somnade fort och så blev det mamma mia fil som vi satt och kollade på och så lite godis till, sen natta in barnen och läsa och sen göra mig själv i ordning och natta in..


så sov så gott och dröm härliga drömmar och ta hand om varandra.


kramar / mia    

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards