miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 september 2016

Av miasolrosenmaria - 6 september 2016 13:00

god morgon i dag s blir elias hemma för han jostar så mycket och då tycker jag det är bättre att vara hemma och bara vila och ta det lugnt.

elias ligger här medan jag går in in duschen

 


elias kigger och myser i sofan och kollar på bolibompa kanalen och själv sitter jag och stickar för fullt efter att vilat från det i helegen   

   


sen så blev det klunch och han åt väldigt bra och det är jag riktigt nöjd med faktiskt, för han är ju lite svår i bland på den punkten.


och sen när kl blivit runt 14 tiden och jag har suttit och bara stickat och stickat och fortsätter nu efter att vi tog fika elias och jag med smörgås och kex

 


nu har jag släppt stickmningen för en stund , måste fixa middag också och det blir korvstroganof och ris och så måste jag ju hänga tvätten som jag inte gjorde i går, glömde helt bort den.

så tvättat om den och nu hänga medan mataen står och kör sitt rejs på spisen  



då har jag stickat en stund efter middagen och nu så måste jag hämta ett nytt vitt garn nystan för att kunna fortsäötta med den, beiga har jag fortfarande kvar lite av innan jag måste hämta nytt sådant också. hihii


och nu har jag nattat elias som somnade på en gång och snart så blir det barnen som ska i säng.


barnen i säng för ett tag sen visserligen och sen gick jag ut med hunden och så tog jag mig en kopp te och smörgås och fortsätta sticka och så går ju tiden väldigt fort kan man ju säga . huuummm

kl blev 22,30 och då kände jag abra att jag måste ju i säng för att orka upp i morgon liksom, så natti natti på er.


kramar / mia    


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards