miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 november 2012

Av miasolrosenmaria - 1 november 2012 20:30

Ja då var det gubben jobbade och sen kom hem och hämtade oss alla för Jag skulle till mödravården och ta prov och sen prata lite och lyssna på bebisen.


och Tim skulle till en annan kompis som bor inne i Uppsla så då åkte gubben dit med honom medans jag var och gjorde mitt, men det blev inget blod prov den här gången utan det blir nästa gång.. huuuu va skönt.


sen åkte jag och Hampus och Simon till Ikea där ville simon leka en stund så det blev hampus och jag som gick omkring och kollade på lite grejor och då köpte vi varsin grej till grabbarna som var tejp, häftaparat och pennvässare i ett paket så då fick dom varsit sådant så dom har egna i stället för att låna mina... hi hii


sen blev det att ringa gubben för jag ville till gränby centrum och gå på panduro för det saknade jag på erikslund som vi var på i går.

så han hämtade oss och körde dit oss men det blev bara Hampus och jag, simon följde med till tim där han var.


och hampus och jag traskade om kring och köpte lite grejor på panduro och det blev jätte bra..


 


efteråt så blev det fika för Hampus och mig och han bara kände att det var han behövde och var riktigt nöjd och första lussebullen skulle han ha...


 


sen väntade vi på att gubben och dom andra två grabbarna skulle komma för då skulle vi äta på burger kicks burgare..


mina 3 små älsklingar som är så härligt underbara killar..


   


 



ja och gubben ska ju också vara med på ett hörn så klart....  

 



Ja sen blev det hemfärd för oss och bara slappa och ta det lugnt och lite tv spel då som vanligt det var dom värda....


ha det så gött och sköt om er..


kramizzz / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards