miasolrosenmaria

Alla inlägg den 4 november 2012

Av miasolrosenmaria - 4 november 2012 21:15

Gubben kom hem på morgonkvisten och skulle sova någon timme, men han sov till eftermiddagen och jag hade gjort i ordning mig tidigare så jag var färdig och grabbarna behövde bara klä på sig för att åka till enköping och köpa kransar och in på ÖB och köpa grejor till katterna som skulle till sonen fredrik i morgon..


men det blev växthuset för dom stod inte utan för ÖB och gjorde kranasar i dag så det var ju tur att väx huset var öppet och hade lite att välja på och sen blev det även bland ljung..


men innan graven så blev det max hamburgare eftersom klockan var mycket..


sen bar det i väg till jum kil där min farmor och farfar ligger och även 2 kusiner som också ligger där...

 

det var en riktig dimma när vi åkte ..

 

 


 


 


sen efter vi lagt kransarna så gick vi in i kyrkan och tittade och visade grabbarna för dom är döpta i den kyrkan alla 3 och det tyckte dom var riktigt spännande...


sen blev det hemfärd och då var det göra sig i ordning med dusch och plocka fram kläder till i morgon då det är skola i gen. och sen natta in och det var inte riktigt populärt för dom ville spela en stund men det blev inget av det...

 

går in i vecka 24 nu ....

 

 


så ha en skön kväll....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards