miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 november 2012

Av miasolrosenmaria - 6 november 2012 21:30

ja då skulle man upp tidigt och göra sig i ordning och jag som är sååå trött har ju knappt sovit något bara vridit och vänt på mig och gått upp och traskat och haft mig, men sova det bara gick inte av någon anledning.

men det var bara upp och göra sitt och se till att barnen kom upp och frukost och sen fixa med lite annat innan vi drog, och då var det in på maxi för att kolla efter mask för dom skulle ju ha hallowen disco på skolan men det var ju slut, så det blev till skolan i alla fall och där ska jag följa med Tim till skol psykologen och göra lite tester.

sen gick vi till klassrummet och då skulle han få göra något roligt skulle vi hälsa..

sen kom gubben och hämtade mig och jag hade lovat tim att vi skulle åka och kolla om vi hittade någon mask och jag kunde inte lova att det skulle finnas.

och där fanns det inte heller för där höll dom på att sätta upp jul grejor och det skulle inte jag ha..

men vi åkte till en annan ny butik som jag inte viste om så där fanns det utan att jag viste om det men tydligen så sålde dom sådant hela årdet om så det var ju skönt så det blev 3 stycken för simon vill ju ha även om inte han har hallowen disco i sin skola så var det lika bra sen åkte jag till tim och lämnade masken till honom och han blev ju jätte nöjd och glad och sen lämnade jag även in till Hampus och han var inte inne då.

japp så det var att åka och fördriva tiden då och då åkte gubben och jag och käkade pizza och hade trevligt en stund..

sen handla och där träffade jag mamma och pratade lite med henne och sen handlade jag och hämta barnen och hemåt och göra i ordning middagen och dom fick inte spela något i dag...

tv och sen natta in....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards