miasolrosenmaria

Alla inlägg den 10 november 2012

Av miasolrosenmaria - 10 november 2012 21:45

Jag vill inte vara med längre orkar bara inte med.

sitter här och tänker att gubben sover nog bara en stund i bile innan han åker hem, så jag tänker att jag ringer runt 12 tiden och ser om han är vaken och hoppas att han ska vara på väg hem, för jag behövde ju komma till butik och handla för hade ju inget hemma.

men han svarade inte alls på någon telefon och jag började fundera mer och mer på saker och började gå runt och viste inte vad jag skulle ta mig till med och göra, det började krypa i kroppen och tårarna började komma och jag viste inte vart jag skulle göra av mig själv och sen hade jag ju barnen att tänka på och försöka sannsa mig för dom och det var ju inte lätt.

sen började jag ringa från 13,30 och framåt och då ringde jag typ på 3 telefoner som han har och han svarade inte på någon och jag ringde i ett men ingen svarade och jag såg bara att klockan tickade i väg.

jag skrev till en vännina på sms och bad om hjälp för jag var helt förstörd för jag fick inte tag på människan och jag började se mer i vit ögat hur det kommer se ut och det tog på mig fruktans värt hårt, att så här kommer jag ha det sen också.

och jag bad faktiskt henne ringa policen för att se om han hade blivit stoppad för jag vet ju inte med tanke på att han är så trött efter nattens jobb så jag måste ju kolla sådant.

och sen ringde dom upp från policen och pratade med mig och klockan bara tickade och den blev över 15,00 sen när jag lagt på så hör jag nyckel i dörren och då är det han och hans telefon ringer och jag vet vilka som ringer också.

jag var så förstörd och viste inte hur jag skulle reagera det blev armarna utåt och tagarna bara spratt ut och ville inte ha med människan att göra för det han utsätter mig med, och han fick inte ta på mig eller något.

och vänninan ringde mig sen i gen och frågade om hon skulle hämta mig och barnen och jag sa att det är bäst så för hon ville inte att jag skulle sitta här ute själv med barnen...

så vi packade allt som vi skulle ha med oss och hon kom sen och det var sååå skönt när hon kom...

allt bara släpte för mig...

ha en skön fortsatt kväll...

Av miasolrosenmaria - 10 november 2012 21:45

 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards