miasolrosenmaria

Alla inlägg den 5 november 2012

Av miasolrosenmaria - 5 november 2012 21:15

upp tidigt i gen då och försöka få upp grabbarna och det var verkligen inte lätt för dom var så trötta och ville bara sova vidare, men upp kom dom till slut och klädde på sig och sen frukost och se till att allt är med i väskorna..


sen gick jag och la mig i gen när dom åkt behövde för sovit så dåligt i helgen så det ska bli så skönt...

nej sen på eftermiddagen så ringde han som hade hand om hus och berättade att jag inte fick det som jag ville, så det kunde jag ju glömma ringde min mamma och berättade det.

och gubben skulle ringa ett samtal på kvällen vid 18 tiden och prata med en person, och jag skrev till min vännina och bad henne ringa mig för jag ville prata lite om saker och ting, och barnen kom hem och då skulle gubben och Tim till köping och lämna små katterna till sonen fredrik och jag pratade med min vännina och vi pratade om allt möjligt och tiden den gick som vanligt.

och när jag kollar på köks klockan så är hon 17,50 och jag säger då att han ska ringa till den här personen och jag hade inte börjat med maten och hon skulle sätta sig och äta så vi slutatde och då när jag kollar på telefonen ser jag att klockan bara är 16,50 men jag tyckte det kändes som mycket mer, och jag började med maten och sen åt dom och gubben och tim var på väg hem.

sen var det bara att natta in dom för klockan vart så mycket ...


 


natti natti....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards