miasolrosenmaria

Alla inlägg den 3 november 2012

Av miasolrosenmaria - 3 november 2012 22:45

 

Av miasolrosenmaria - 3 november 2012 21:00

Ja då var det upp ganska tidigt och göra sig i ordning och fixa lite så det ser snyggt ut för min bästa vän kommer på besök och det ska bli jätte kul.

och dom kommer här någon gång på förmiddagen.


och dom fick prata med gubben min efter vägbeskrivningen för det har jag jätte svårt att beskriva vart dom ska köra d¨å kan dom hamna totalt fel inge bra alls..


sen kom dom äntligen fram och det var så skönt och då visade runt henne och henns son gubbarna var ute så klart.


sen hände en lite olycka med hennes son, så han fick låna kläder av min minsta och dom passade som tur var.

sen fikade vi för dom hade med sig hallowen tårta och det var uppskattat men barnen var väldigt fega att komma ner så hon gick in med tårta till mina grabbar i vardags rummet.

sen spelade min minsta och hennes grab tv- spel och hade kul.

hampus och jag pysslade lite medan dom andra spelade så började han och jag..


de här köte jag och Hampus på panduro..


 


 


 


först gjorde han en snögubbe och jag tomten.


sen fixade man resten i kulan och satte i hop kul halvorna och det blev en jul kula att hänga i granen och Sen kom simon och tim och gjorde varsin kula dom också... 

  


sen skulle dom åka hemåt och det blev att vi drog till enköping och handlade lite godis för kvällen och lite annat gott också, sen hem och fixa middag och sen bara mys framför tvn med godis och annat.


men det blev bara jag själv som satt för mig själv och mös till så mycket bättre barnen lekte för fullt där uppe och hade kul.


japp efter programet så blev det natta in barnen då och sen lite egen tid då...


kramizzz



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards