miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 september 2012

Av miasolrosenmaria - 8 september 2012 13:00

Jaha barnen dom vakna och då är det mys i soffan på morgonen med bolibompa och sen frukost, sen sa jag till dom att dom var tvungna att städa övervåningen och plocka kläder till tvättkorgen..

blev det spel på wii och då testade jag att dansa och det var jätte kul faktiskt och sen spelade jag lite golf som jag tycker är kul på spel men inte i verkligenheten då är det minigolf som gäller....  


sen så spelade barnen med fredrik och då var det mario,harrypotter och star vårs lego, som dom spelade och det blev lunch och sen spel och fixa till katterna också..


 



 

här spelar fredrik och tim.


 

simon och hampus.


sen blev det mys med körslaget på 4 an och godis till, sen natta in barnen och det fanns inget som jag var intresserad av på tvn, så fredrik frågade då om vi skulle spela lite mario och då gjorde vi det och vi hade skit kul....


en riktigt härlig och skön kväll....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards