miasolrosenmaria

Alla inlägg den 17 september 2012

Av miasolrosenmaria - 17 september 2012 19:10

Fick ringa mvc i dag men nu får man ju vänta tills dom ringer den tid som dom säger, men dom ringde inte upp första gången så fick ringa ännu en gång och fick en ny tid då.

så ringde dom äntligen upp och jag behövde prata och fråga lite med tanke på att jag hade en blödning på morgonen och blev lite fundersam över det och vad det kunde bero på eftersom jag är i vecka 17 nu, men jag fick en tid på onsdag hos min barn morska och ska ha urin prov med mig.

men jag hoppas att det inte är något speciellt som man behöver vara orolig över.

så det har bara vart tagit det lugnt och gjort middag med kött färs sås och spagetti och sen bara slappa vid tvn och väntar tills jag ska natta in barnen för natten...

och själv bara slänga mig ner i soffan och bara softa och bara vara för mig själv innan jag ska bädda ner mig....

ha det så gött....

Av miasolrosenmaria - 17 september 2012 14:37

En tidig morgon full rulle, barnen hemma så inge sova på morgonen .
frukost och sen plocka en säng som det hänt olycka i och klä på mig, den ta det lugnt och gubben han fixade till skrivbord till 2 av grabbarna så dom blev nöjda och slipper tjaffsa utan har sitt eget.
och det blev hur bra som helst och dom blev nöjda och glada.

sen blev det lunch och softa i soffan med en tidning som jag satt och läste och lyssnade på musik i bakrunden.
väldigt skönt var det, behövde det kände jag.
väntar bara på att klockan ska bli middag för nu börjar det gå fö långsmat får jag säga, väntar på att tvätt maskinen ska bli klar också så jag får hänga den, för i kväll ska jag kolla på tv...

ha det bäst.....;)

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards