miasolrosenmaria

Alla inlägg den 28 september 2012

Av miasolrosenmaria - 28 september 2012 10:15

då var barnen lediga i dag då så det var bara att ta det lugnt och ha det skönt bara, men dom kom upp och då var det mys i soffan med boli bompa och sen frukost och sen blev det lek på rummet och hade sig.

själv så låg jag i sängen och fösökte sova lite till, sen upp och då åt lite macka och fil.

sen skulle Tim till en kompis i Uppsla och leka och gubben hade inte kommit hem ännu från jobbet, men kom lagom före lunch och då åkte dom och jag var hemma med Simon och hampus och dom grejade där uppe och hade jätte kul.

sen fick dom lunch och efter det så gick dom upp och lekte i gen.

själv var det fyllla tvättmaskinen hela tiden och det tar alldrig slut speciellt när det är en massa sängkläder som tar sådan plats.

sen fick dom 2 spela tv spel och då spelade dom tillsammans och det funkade väldigt bra och dom hade jätte kul.

själv så satt jag här vid datorn och grejade en stund och ringde gubben och kollade hur det gick, sen skulle han ringa innan dom åkte därifrån för om det behövdes handla något.

sen blev det att göra middag och dom kom hem och då fick Tim också spela lite och kvällen gick och gubben åkte till jobbet och själv satte jag mig med barnen i soffan och mös och kolllade på fångarna på fortet och åt lite gott till.

sen blev det natta in dom och själv så slängde jag mig i sänge efteråt för jag var så trött.


så ha det så gött.. kramizzzz

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards