miasolrosenmaria

Alla inlägg den 20 september 2012

Av miasolrosenmaria - 20 september 2012 20:30

Ja då var det se till att barnen vakna och fixa frukost och sen kolla väskor och böcker skrivna, sen drog gubben i väg med barnen till skolorna och lämna dom, själv var jag hemma och då in snabbt i duschen och fixa till mig och gubben på väg hem för sotaren ska komma här på morgonen mellan 7,30- 10,00 och man vet ju alldrig vilken tid egentligen gäller.


men gubben hannn hem och skulle fika men då knackade det på dörren och där stod ju då sotaren och han kollade i pannrummet och sen kaminen i sovrummet och vedspisen i köket och då fick vi även veta hur man bakar i vedungnen så det blir väl att testa det någon gång då.


käka lite efteråt när han åkt och göra sig i ordning för att åka in till uppsla och då handla på citty gross och sen på willys och sen till skolan för möte med psykolog som gjort utredning på hampus och sen hem för att hämta simon och hem och lasta ur alla varor och gubben i väg till enköping för att hämta sonen fredrik och sen örsundsbro och hämta dottern sabina och hem då middag och sen full fart här hemma..


ja sen natta in barnen och kolla lite tv försöka med i alla fall.

men sen var det natti natti....

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards