miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Diskat.

Av miasolrosenmaria - 28 mars 2013 11:00

ja då kom en rörmockare hit i dag för att fixa ett rör i röret som är förstört och gubben måste hjälpa till för man måste vara två för att kunna göra detta.

och gubben åkte och hämtade vatten för att jag skulle kunn diska och skölja allt, så det blev att kokavatten och sen diska för hand så man blev av med all disk eftersom det börjar lukta till slut när det får så och nu har det stått i 4 dar och jag blev så leds på det så jag ställde mig och fixade deta vilket jobb det var men behövdes eftersom al disk var nerskitad.

men skönt när det var gjort och såg någorlunda ut i köket nu i alla fall, men inget vatten ännu men det ska väl bli till kvällen förhoppningsvis.

medan gubben hjälper röris.


 

här sitter Hampus och Simon på bakluckan på bilen och kollar på när dom håller på i brunnen med rör och grejor.


Sebbe skulle skulle komma egentligen men han kände inte alls för det när vi inte hade något vatten så han kommer en annan dag i stället, men han velade lite i början och tänkte komma i dag men sen blev han så leds för han orkade inte med problem för han hade nog själv så det blir i helgen i stället.


och sen kom det vatten också och gu va skönt att kunna göra saker i gen, sååå djävla glad man kan bli över såå lite lixom.

så nu blir det diska av och tvätta och allt som man kan göra . jiiippppiiiiiii


Vi åkte till Enköping för att handla men det blev ju lite sent som sagt så det blev inte så mycket utan bara det viktigaste till i morgon, och sen presenter till kusinerna som vi ska träffa på söndag oh när handlingen var klar så blev det macdonalds innan vi åkte hemåt så middagen slapp jag göra och skönt var ju det i den här röran som vi hade.

sen bara lugnt i soffan och blänga på tvn och bara slappa fast jag har ju då Elias som ska äta och försöka sova också, men inte så lätt , hi hiii


ha det så gött nu... kramizzzz





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards