miasolrosenmaria

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av miasolrosenmaria - 9 oktober 2013 11:04

ååå i dag så vaknade jag kl, 06 och ingen var vaken och det var upp och väcka gubben och sen hampus för dom skulle i väg tidigt i dag för han ska bada med klassen och då är det viktigt att han kommer i tid jag gick och la mig i gen, för Elias sov fortfarande och då vile jag sova så länge innan han vaknar.


sen blev det upp 7,38 då han började böka omkring i sängen och jollra och greja, så kom tim upp och gick in till elia som låg i min säng och bara mös och hade mysigt.


sen fixade simon frukost och åt och sen klädde på sig och jag gick in i duschen och fixade mig sen fick simon borsta tänderna och göra alt klart och sig själv.


sen satte sig jag och tim och åt frukost och elias satt också med och åt smörgås rån med smör på och det var ju verkligen mumma.



mmmmm mumms




sen så fick simon göra sig i rdning och gå till skolan och klä på sig ordentligt för det kan ju regna och så i dag, sen var elias på golvet och grejade och jag satte mig vid datorn en stund och tim satte på en film som han ville mysa med.


sen blev det grinigt på golvet då bytte vi blöja och sen fick han gröt lilla elias och sen så mys i soffan och jag läste bok för honom och då somnade han så gott, och ligger nu i vagen och zzuzzar såå gott.




Till butiken en stund och handla och skulle hämta ett paket som skulle kommit i går som det står på lappen som kom i brevlådan i går, men hade inte kommit i går och inte nu heller av någon anledning.
Men men så får vänta kanske till sluten av veckan med att gå dit och hämta för att vara helt säker på att det kommit dit.. hi hiii


lite höstbilder på vägen.




elias fått lite lunch och sen blev det lite mys på golvet och jag fixade lite, sen blev han grinig så nu sitter han hos mig en stund medan jag skriver här.


men det blir att byta blöja för det luktar lite här nu såå..


Ätit middag och det blev fisk i ugn med rödlök och morötter och hemma gjird sås i, och kokt potatis och gröna bönor till, jätte gott.


Fixat in musik till tims telefon från datorn som han har från Sebastian,


Och nu är det mys i siffan och gubben gått och hämta paketet och hoppas det kommit nu då, hummmm


Nu är det natti natti för min del, sandpapper i ögonen så det blir att kasta sig i säng och bara få blunda och sömnen kryper in i ögonen..sov så gott nu..




Sitter och diggar musiken i telefonen och är såå glad att han fått in musik i den nu..

 
 



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards