miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av miasolrosenmaria - 16 oktober 2013 15:50

jaha ja vad ska man skriva i dag då tro..


ja det blev då ingen sömn alls i natt tyvärr, Elias var såå snorig och täppt så det gick inte alls att söva honom, han var såå grinig så jag fick gå omkring med honom och sätta mig en stund och så, väldigt jobbigt.

 

dom små stunderna som det var lugnt vart det ju typ bara lite slummer för en annan, men det är ju inte att få sova ordentligt alls, men som sagt det är ju såå med små barn så man får ju inte klaga som sagt bara ta och se glad ut.   


satt vaken hela morgonen och sen så knäppte jag på tvn och satt och kollade bolibompa som var på och Elias satt och mös till det också, sen kom dom andra barnen ner och satte sig i soffan och mös och frågade om natten, men förstod att jag inte sovit något.  


har suttit hela dagen i soffan och bara varit inte ens duschat i dag utan suttit i pjamasen och elias inte alls bra     han har ätit ganska bra i dag ändå och var väldigt hungrig så det gick bra.



Lillplutten såå snorig och det rinner ur ögonen, men glad ändå efter att ätit lite mat..lill hjärtat   
 





har inte sovit något alls i dag inte ens slummrat till en stund, men det kommer väl sen i kväll antar jag och då orkar 

man väl inget.

 

middagen avklarad och står i ugnen och väntar


Tim och hampus krattar löv på baksidan..duktiga dom är..




Så stor hög blev det som är bakom tim och hampus


Sitter med pappa i soffan och är inte alls på humör


är såå mammig nu.



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards