miasolrosenmaria

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av miasolrosenmaria - 26 oktober 2013 07:45

jag är inte mycket att ha vaken och kolla på film med kan jag säga, satt och mös i soffan i går kväll med barnen och  skulle kolla på filmen groddarna och bara mysa, men vad gjorde jag jo jag somnade och sov hela filmen ju, tur man intre går på bio för verkligen bort kastade pengar för min del, hi hiii.


ja då så tänkte jag att vi kan ju kolla på den i dag då jag slka söva Elias och då passa på att kolla på filmen i dag,men

jag somnade ju i gen så jag såg inte mycket av denna film..


gubben åkt till björklinge för att hämta Tim som sovit borta hos en kompis och haft det jätte bra.



ställa tillbaks tiden då


köpte dom här blommorna i dag.

Foto: Jag köpte dom här blommorna i lördags..


fick ett samtal av min dotter och hon satt och skulle beställa kläder men hade ju då ungdomskort och kunde inte betala med det, och ville ha mitt kort nummer och då sa jag att hon har ju inte fått några pengar, jo hon fick ju i går sa hon då, underhållsbidraget som hon ska betala till killens mamma för att hon bor där, men hon ville inte ha dom, och då blev jag förbannad för det var det pengarna skulle gå till, men hon sa bara att jag hade inget med dom pengarna att göra för det var hennes, och sen fick jag ett sms från henne att även om hon skulle bo hemma så skulle inte hon betala till mig som min älsta son gjorde.


fy fan säger jag, så jag vart så förbannad och samtidigt så grät jag och skakade hela jag, så jag ringde min bästa vän och pratade för jag måste bara få prata med någon, och jag hade då också bestämt mig att jag kommer ringa till försäkrings kassan på måndag och tala om att hon inte bor hos mig och inte gjort det på hur länge som helst.


och sen så använder hon försörjnings plikten mot mig hela djävla tiden, att såå LÄNGE HON GÅR I SKOLAN SÅ HAR JAG FÖRSÖRJNINGS PLIKT FÖR HENNE.


Fan vilken djävla lag som finns..


ja få se om jag kan sova något för kan inte koppla av och tänker för mycket redan och är såå arg och ledsen..

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards