miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av miasolrosenmaria - 12 oktober 2013 12:00

Ja då var man uppe med tuppen och det är bara +1,7 grader ute,brrrrr inge skönt alls.



Frukosten och sen blev det duschen och fixa mig sen göra badvatten till barnen och dom badade, tvättar andra maskinen och sövt Elias som sov en kort stund, sen pratat i telefon och ska få besök..


Hampus håller i lillebror Elias och är så stolt..


kom främmande i dag och det var så kul och härligt, och vi fikade och pratade och det blev tjafs med barnen och kompisen som jag fick reda ut och han ska sova här i gen.


sen när dom åkte så kom grann pojken som är mycket yngre än simon och ville leka med simon, han tycker verkligen om att vara med honom som är så stor.


så dom var här inne och sen gick dom hem till grannen och var där en stund.


hampus drog med pappa till en kompis och skulle hjälpa hans pappa med lite saker, så då följde hampus med och kunde vara med sin kompis så vi särade på alla barnen och det var bra.



då var det börja med middag och då köttfärs och ost såsen till lasagnen.


Lasagnen i ugnen nu då,


Busfrö som skulle sova men vakna när jag laga mat så han har fullt upp i vagnen.lill plutten



Ligger på golvet nu en stund och bara är..
 
 
Nu har jag kastat mig i säng så natti natti alla där ute hoppas på en skön

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards