miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2015

äntligen en ny spis

Av miasolrosenmaria - 29 oktober 2015 19:00

Fy fan vilken hemsk människa, hur fan ska ma få bort mobbing när hon säger och skriver vad hon tycker om över viktiga människor och tar inte ens hänsyn på vad den har gott i genom eller mår , hur tänker man där måste man ju fundera .
Hon är ju sjuk i huvudet , inte undra på att mobbing funnbådr i vuxen värden och i skolorna .
Tacka henne så mycket för att hon ser till att man aldrig får bukt på detta ämne när hon gör tvärtom , jag är EMOT MOBBING men inte hon . Stackars hennes barn som ska leva med henna , vilken hemsk förebild hon skapar in för dom .


Nu svarar Katrin Zytomierska på kritiken efter hennes kontroversiella medverkan i

Efter separationen från Bingo Rimér vill Katrin Zytomierska helst ha ett öppet förhållande.

Nu svarar bloggaren på kritiken efter hennes kontroversiella medverkan i "Malou efter tio", och berättar att försäljningen av hennes produkter ökar.

– Jag känner mig inte ett dugg ovanlig när jag i USA. De har ett ord som heter fat trashing, som går ut på att mobba feta människor i media, säger Katrin Zytomierska.


Jaha godmorgon på er alla glada , här är det bara hur bra som helst på topp form som alltid .
Jess så kul vi har det , förutom kallt då . Hihii Men var gör väl det när man kan klä på sig ������
Ha det gött nu och hoppas att man får se en lite gnutta solsken ��


elias sitter och kollar på bilar blixten som han tycker om    


hampus och simon kollar också och bara tar det lugnt

   


 


elias älskar sin ritch kana

 



Ja det undra fan jag ned , ska vi sluta att fira jul, påsk och midsommar för det är ju också rasistiskt eller har jag fel ??
Jag måste säga att nu går det verkligen för långt alltså .
Vad fan håller sverige på med , så fort dom kommer hit och har varit med om en massa så MÅSTE TYDLIGEN vi som bor i detta land alltså vårt land ändra tamefan allt för annars är vi ju raster och MÅSTE TA HÄNSYN SYN till dom för dom har stackarna har ju det så svårt .
Så nu räcker det , räcker det inte med att det tagits bort att ha skolavslutningen i kyrkan för att ta hänsyn till deras tro och vi ska backa .
NEJ JAG HAR I ALLA FALL FÅTT NOG


Låt inte era barn gå ”Bus eller Godis” på Halloween – Det är rasistiskt mot tiggare

tricke or treate




Ärsh jag duger ju inte för någon , men jag får ju inte skriva vad jag känner i och med att jag gnäller så mycket . Så se positivt med det



åå en sådan vill jag så gjärna ha.

Long Sleeves Hooded Flat Collar Double Breasted Pockets Beam Waist Thickened Stylish Women's Coat


nej har inte fått någon kram, men jag ger er alla andra en..


Men så fint


Ja I dag så var gubben till hyresvärden och skulle hämta spisen som dom hade stående.
Men den sa han i från direkt och hon hade blivit lurad på den.
Så han sa bara att då köper han en begagnad, då blev hon jätte nöjd , så deg var bara leta på blocket och hittade en i Bålsta som kostade 8oo men vi fick sen för 300 eftersom det blev resa på det .
Och den var fan så mycket finare än den vi hade och ugnen är knappt använd heller .
Så skönt måste jag säga .  

 


och här så busar simon och gubben.

 


Nu säger jag god natt , har suttit med Elias i soffan .
För när jag skulle lägga mig då andades han så tungt och var varm i hela kroppen .
Sen så tog jag tempen då var den 39.3
Så gav han Alvedon i stol piller och så satte jag mig i soffan och väntade om han skulle andas mer normalt och det gör han nu så då la jag honom i hans säng och han sover bra och andas bra .
Och själv så är jag väldigt trött så nu bara blunda och komma in i sagornas värd.


kramar / mia   






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards