miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2015

full fart i dag då

Av miasolrosenmaria - 31 oktober 2015 19:30

ja då var det lördag och allahelgona helg som det sägs blandat in hallowein i den också, som jag anser är höjden av fräckhet med tanke på att man sörjer sina nära och kära den helgen och då passar verkligen inte att spöka ut sig och med allt vad det är , så fruktansvärt idiotiskt måste jag säga, man blandar inte döda med massa spökerier.


Till min farmor signhild och kusin Helena    


Höst väder med lite sol   

       


Simon badar med Elias ��

 


Alltså den här azalean köpte jag för 23 dagar sen och håller fortfarande och inte tappat något blad eller blomma , helt otroligt att jag fått den hålla .
Brukar aldrig få till blommande blommor . Men nu är jag riktigt stolt över denna .   

 


Och dom är november kaktusarna har jag inte heller fått blommor på , men dom lyckas jag också varje år , helt otroligt och tyvärr så vet jag inte vad jag gör för något .
Och dom står inte på samma sida utan en på framsidan och en på baksidan och ändå får jag blommor på bägge . Hahaa  

 


 


Hampus och jag ska spela monopol ����

 



Älskar mina alla mina fina underbara barn så mycket , jag hoppas verkligen att dom vet det och tar in det i sina hjärtan.
Kramar från mamma ��������


 
 
 
 
  

Japp då så går 3 maskinen tvätt och så har jag plockat ur min säng som ska bäddas och barnen tittar på fimen bilar och jag fixar middagen som blir köttfärssås och pasta och ska hänga tvätt sen då , ja lite att göra om man säger så .
Men skönt att göra något och att det blir gjort , och drt blir mycket tvätt när grabbarna kommer ner med all sin tvätt . Hahaa����
Så när allt är klart så blir det verkligen softa i soffan och bara mysa och slappa , är man värd efter i dag .
Hihii...i


Så fin


Nu blir det titta på så mycket bättre som börjar alldeles strax


Ostbricka med kex och så godis till så mycket bättre

 


Då har vi ätit middag , hängt tvätt och bäddat säng , nattat elias och myst i soffan med grabbarna och gubben och massa ljus tända precis överallt. Hihii mysigt och stämningsfull och kollat på så mycket bättre.
Och gubben har kört massa soppor i dag och hämtat lite från förrådet.
Och efter denna dag så blirxdet sängen och krama kudden och invänta Jon blund , natti natti .��������








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards