miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 22 juli 2016

furuvik

Av miasolrosenmaria - 22 juli 2016 14:30

och simon han tog ut moy så hon är klar och så har vi stängt för allting ordentligt för henne och nu så är vi på väg mot uppsala för att sen vidare mot furuvik.

   


sitter på bussen nu.

       


och nu så sitter vi på tåget så nu är det inte långt kvar och det är väldigt spännande måste jag säga för barnen och speciellt för lilla elias.

   


nu på väg .

     


äntligen framme så gå en liten bit bara

 


utan för furuvik nu och får vänta 45 minuter tills det öppnar .

 


här är vi hela högen

 


det blev titta på apor som var inne men elias han tyckte det var jätte kul och intressant.


     

ödlor

 

ormar

   


små apor

   


vatten fall

 


en orm där inne

 


fågelspndel som jag tycker är såå söta

 


sköldpaddor

 


 


andra små apor som var väldigt svårt att få fotto på

   


 


häst

 


tvätta händer för att gå in till djur

 


klappar små getter

 


 


 


ni så fika lite

 


vi åker i forsen

   


     


krokodil

 


andra slags apor som var fria i ett rum.

 


här är andra som var jätte svåra att få bild på för dom hoppade omkring hela tiden

   


 


här åker hampus, simon och elias i forsen

   

   


sen åkte vi allihop i forsen och hade jätte kul, och elias han ville bara åka i gen coh i gen, så vi hade fått åka den hela dagen om vi inte fortsatte och kolla på annat.

         


här är det apor som vi kollar på

   


här gick vi till fortet och barnen gick ner och går och kollar där nere och jag är uppe och väntar på dom.

   


ver inte vad dom här djuren heter

 


 


kängrur

   

   


kameler

   


sen blev det fika innan karusellerna så klart men det blev inget foto på ..


sen blev det åka biet med tim och simon

 


tim och jag åker kaffe kopparna medan simon och hampus åker bilar med elias som går på pengar, tyvärr inget foto på det.

    


 


 


åker grodan och elias hade jätte kul.

   

       


ska åka larven och den åkte vi fler gånger som elias tyckte var jätte kul också.

     


hampus åkte bilar med elias och det gillade verkligen elias att sitta där och köra runt.

 

 


 


vi allihop åker kaffekopparna och har ju skit kul förutom simon då är lite sur.

     


sen så blev det spöktåget.

       


påfågel

   


nu så bada innan vi åker hem och elias han hade ju jäte kul och badade för fullt

           

 nu står vi och väntar på tåget

 


sitter på tåget nu mot uppsala

   


här väntar vi på bussen

 


ja då så har vi varit hemma nu en halvtimme, kom hem ca 21,22 och det var så skönt och efterlängtat kan man ju säga efter denna härliga dag.

haft så underbart och så härligt tillsammans med mina härliga älskade ungar som sköter sig så pass bra och hjälper till med elias och turas om att vara med honom och så, så härligt den bästa dagen .

    


nu så natta in .


kramar / mia   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards