miasolrosenmaria

Alla inlägg den 2 maj 2016

Av miasolrosenmaria - 2 maj 2016 21:00

morgon på er alla där ute, i dag så solen skiner för fullt så härligt så, så det blev att hänga ut tvätt i dag då.

 


lille pluttis

 


leker med sin båt

 


elias och jag ut på promenad och då plockade vi lite blommor också på vägen hem.

           


ja sen blev det ju middag och allt sånt och tv mys innan nattning för barnen, och då blir det läsning av bok som vanligt som jag gör varje kväll för mina barn, och jag älskar att läsa för dom.


sen gick jag ner och bara softade i soffan och kollade på tv och myste för mig själv, sen efter ett tag när kl är runt 21,45 typ så knackar det på dörren och det är alldrig någon som gör hos mig och absolut inte den tiden på dygnet.


men jag gick och öppnade och då står grannen där och påvisar att det ryker som attan ur en låda som vi har på gården och det va rju inte lite heller, och jag btyter nästan i hop där jag står.


sen gick jag och kollade hur det såg ut och det var ju värdens glöd där i efter hans djävla ciggarett som han bara slängt i där utan någon som helst koll på om den var släckt, fy fan säger jag bara att springa in och hämta vatten coh släcka skiten och det blev 2 hinkar så det blev drängt.


ja så här såg det ut efter att jag hällt 2 hinkar vatten och där hade kunnat brinna rejält om jag säger.

 


och sen bara brast det när jag kom in och jag bröt i hop och bara grät och jag ringde min vännina för att prata med någon för jag var helt förstöd.


sen blev det ut med hunden och så gick jag till grannen och bad så mycket om ursäkt för detta.


sen skulle jag lägga mig men hade så svårt att somna bara låg och grubblade om allt.


natti natti.


kramar / mia  

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards