miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 maj 2016

Av miasolrosenmaria - 8 maj 2016 22:30

god morgon och det är sol i dag med så skönt måste jag säga, jag älskar ju solen coh den värme som den ger, den bästa tiden på hela året.


här väntar vi på bussen då.

           


då är vi i väntrummet och väntar på turen.

 


sen blev det macdonald för att få lite mat i magen efteråt.

 


sen så gick vi till bussen och åkte hemåt och där var det full fart med att fylla poolen som dom fixat upp.

   


elias och hampus leker med rutchkanan.

 


tim och simon leker med elias i sdudsmattan och grejar.

 


simon han hade hoppat studsmatta och sen hoppat konstigt med foten och inte kunde stödja på den så det blev att ringa 1177 och fråga om råd, och hon sa att kan han inte stödja på den så ska man åka in så det inte är något brutet, så gubben fick lov att åka in då.


men det var inget värre än att det var dom mjuka delarna som fått sig en smäll, men det var ju bara vila och inte hoppa eller spela fotboll och sånt, sen fick han med sig kryckor som han fick använda i ca 3 dagar så och försiktigt börja stödja på foten lite lätt.


softar i soffan för mig själv innan jag ska sova.

   

ja sen sova efter den här dagen.


kramar / mia   

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards