miasolrosenmaria

Alla inlägg den 31 maj 2016

Av miasolrosenmaria - 31 maj 2016 19:00

ja då vaknade man till sol i dag med och värme så skönt så och då blir det så klart lapa sol i dag så mycket det bara går för det är ju det jag älskar med hela sommaren när det är varmt och sol hela dagarna.


och här så går elias och jag till butiken .

     


och så blev det lunch och elias han har sitt sätt att äta på och det är på golvet och maten inne i tältet, ja vad ska man säga.

 


ja detta blev min lunch

 


då har man gjort i ordning sig för att gå till bussen och vänta på den.

               


ssitter på bussen nu då.

   


står vid spåret och väntar på hampus som ska komma med sin klass , efter dom varit på furuvik.

 


men det dröjde ju jätte länge för dom hade fått problem med någon bom som gjorde att det var försenat och tog sån tid, men det var ju bara vänta och så äntligen så kom dom och han var så glad och lycklig och hade haft jätte kul


sen så blev det åka till macdonald.

       


sen så blev det åka och handla lite och så hem och packa in allt och så natta barnen och sen bara softa.


ha det gött och sköt om er.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards