miasolrosenmaria

Alla inlägg den 6 maj 2016

Av miasolrosenmaria - 6 maj 2016 21:30

god morgon och då var det göra sig i ordning och 2 barn har kommiti väg till skolan och själv så ska jag till uppsala med hampus till ögon läkare på akademiska.


sitter på bussen då.

             


då var vi på väg till akademiska sjukhuset och går vid svandammen coh har det gött i det härliga vädret

             


då var vi framme på ingång 70 och väntar i väntrummet på tur

 


och det gick ju bra med att kolla på tavlan och visa vilka bokstäver som han såg , men sén var det droppar i ögonen som inte alls gick då fick hon hämta en till personal som fick hjälpa till att hålla honom.


och sen var det vänta ca 45 min på att dom skulle verka och då gick vi och handlade glass.

   


och allt gick jätte bra sen coh kollade närsynhet och han hade lite grann av det och då fick jag recept på hans ögon med mig för att fixa glasögon sen .


och här är vi på väg mot bussen då genom stadsparken.

       


då sitter vi på bussen nu då, skönt med tanke på att man gått mycket i dag men väldigt skönt eftersom det var så bra väder, och så skönt att det inte blev regn när man skulle gå så mycket.


 


sen blev det middag och så mys med tv och gott till tvn.

         


sen blev det natti natti.


kramar / mia   



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards