miasolrosenmaria

Alla inlägg den 22 maj 2016

Av miasolrosenmaria - 22 maj 2016 23:00

då var det en grå daskig dag och lite kyligt men ändå inte kallt som var väldigt skönt, men jag kände att det fanns mycket att göra ute nu faktiskt.


simin han oljade alltan så den fick lite vårdande.

 


och hampus han ville klippa gräset så då fick han göra det och det var skönt att få lite hjälp med dom sakerna, och elia shan bara är .

   


sen när hampus var klar så hjälpte han mig att hämta blom gjord för att sen plantera i krukorna och sånt och han hjälpte till att plantera och fixa.

 


simon och elias hjälps åt att plantera på backen och få fint där .

   


och moy är också ute och har det skönt på gräset.

 


och så här fint blev det när allt var lart planterat och utställt på platserna.

                   


och så blev det plocka undan allt och så fixa inne med middag coh sånt och barnen duscha och bada för skola i morgon och så själv satte jag mig i soffan och bara softade efter dom somnat och kollade på den här filem som jag inte hade sett på jätte länge.

    


så ha det så gött och sköt om er och sov så gött.


kramar / mia   


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards