miasolrosenmaria

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Ultraljud !!

Av miasolrosenmaria - 27 september 2012 19:03

Oj ojj i dag blir en lååång dag, upp tidigt för att duscha och sen klä på mig och barnen dom var ju vakna tidigare än mig så det var bara att säga till dom att klä på sig då.

och sen fixa till mig själv och sen fixa matsäck till hampus som skulle vara på studenternas ip och hålla på skol-dm och göra olika idrotts grenar.  


Sen se till att han hade lite extra kläder också med sig, ja sen var det i väg då och jag skulle få åka med gubben på jobbet ett tag då, sååå roligt så.   


för det är ju ingenting öppet den tiden som vi kommer in, men jag hade med mig en bok som jag kunde sitta och läsa under tiden...  


ja sen var klockan äntligen 10,00 och då åkte vi och hämtade min kära underbara dotter Sabina för hon ville följa med på ultra ljudet och vi skulle vara där 10,35.  


vi kom in på en gång och jag betalade för fotonoa som man får därifrån om man vill ha, och vi kom in på en gång och det var ju bara jag och dottern för gubben var tvungen att ta en körning i jobbet.

och min dotter ville så gjärna veta körnet men dom ville inte skriva lappar utan då var man tvungen att vara överens och jag ville inte veta, men dom gjorde ju en riktigt undersökning av barnens innre delar och kollade att allt var bra från huvudet och ner, och då såg dom på urinblåsan så om man inte ville se könet så fick man blunda, men jag kollade och fattade inte riktigt hur man skulle se könet, men jag tror jag såg vad det var men är osäker, så det blir vad det blir... hi hiiii  


 


här är då bebisen i dag och på 18 veckor och var hur vild som helst där inne...


sen gicj sabina och jag ner på stan och kollade och hon träffade en kompis som hon skulle sova hos i dag, och hon har vart mycket hos oss.


sen efter någon timme så var gubben klar och kom och hämtade mig och då åkte och tog vi en korv och sen hämta grabbarna i Uppsala först Hampus på studenternas ip och han var så glad och jätte nöjd ut när vi kom och hna hade ju vunnit 3 medaljer, 3 guld och en silver...  


sen hämta tim i skolan och sen i väg till örsa för att hämta simon och sen åkte vi till enköping och käkade på macdonald och sen hem och då fick dom fixa till katterna och sen fick dom spela lite tv-spel och hade jätte kul.


och jag satte mig här en stund då och grejade och betalade räkningar och det känns ju jätte skönt. jipiii


 


då ser magen ut så här nu....  


ja snart blir det tv då och bara mysa i soffan tänkte jag göra..

ha en riktigt skön kväll nu....

kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

T

Av miasolrosenmaria - 4 november 2016 15:13

Av miasolrosenmaria - 26 september 2016 11:00

ja då var det morgon och så fick sova lite längre, var det tänkt men ändå så gock jag upp 06,45 fast jag hade kunnat sova till i alla fall 07,30. men men så jag gick in i duschen och fixade mig så jag blev klar och vaknade till ordentligt, sen så k...

Av miasolrosenmaria - 25 september 2016 13:15


god morgon och det blev ju duschen och sen slänga i tvätt, men sen var det ju så att jag skulle bara sitta och göra ingenting alls i dag. jo pyssla är vad jag ska göra och bara vara.   simon han drog i väg med bussen kl 8,53  till almunge för a...

Av miasolrosenmaria - 24 september 2016 11:00

ja då var det lördag och så duscha och sen så fixa med datorn för skrivaren funkade helt plötsligt inte alls, så försökte och försökte att få in den men det gick inte alls.   och så kollade jag hampus dator och den fanns inte där i heller så då f...

Av miasolrosenmaria - 23 september 2016 10:45

gomorgon och barnen har åkt i väg till skolan och elias och jag gick och la oss en stund på morgonen för att sova lite till, sen så gick vi upp och då blev det tv mys för elia soch själv så gick jag in i duschen och fixade mig sen blev det bara sitta...

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards