miasolrosenmaria

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av miasolrosenmaria - 1 augusti 2013 21:45

jaha då var man upp tidigt oc ändå satt med elias och mös som vanligt, har ju som sagt våra rutiner men ändå lite olika tider kan man ju säga, men det är också så skönt för det är ju såå tyst och skönt att bara få sitta där för sig själv och ge honom mat och sen få lägga sig i gen.


sen upp i gen och då var inte barnen vakna ännu sov fortfarande så skönt att dom sover länge, behövligt när det blir långa dagar för dom och sent på kvällarna nu när det är sommar.

sen kom dom upp en efter en och satt och kollade på tv och jag satt med elias låg på sin filt och mös.






 sen gick dom upp på rummet och skulle bygga lego ch greja, så då gick jag upp med elias så han fick sitta i sin beby sitter och vara med dom så jag kunde gå in i duschen..



 

sen blev det att hampus ville vara själv i sitt rum så tim och simon flyttade in till tims rum och då flyttadse även elias in dit så jag kunde komma in i duschen någon gång.


sen blev det åka till västerås och ska fota lille plutten för 6 månader kort .


så när vi åkte hemifrån så såg vi en buss komma  och då var det den som åker till norrtälje härifrån så nu vet jag vilken buss det är om jag vill åka dit någon gång, häftigt behöver inte bara dra till uppsala lixom..


Vart i Västerås och fotat Elias och stannat i Enköping och nu mot regnet i Uppsala då, fan så svart det är där på himmelen..













ja då var den dagen gjord och härligt duktig liten kille var det också..


kram kram





Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards