miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av miasolrosenmaria - 8 augusti 2013 21:30

upp tidigt och satt i soffan och mös och var såå trött, men gick naturligt vis och la mig i gen såå skönt vill jag lova för att sen gå upp i gen när morgonen börjar och då sover fortfarande barnen så skönt så jag kollar lite på tv själv och då är det på 6 an som det är något.

sen kommer dom travandes en efter en och sätter sig i soffan och bara myser och kollar på bolibompa för att sen se på sommarlov som kommer på morgonen, och sen blir det frukost och jag in i duschen för att göra mig i ordning.


för att sen ta lite the och smörgås och sen fixa till elias som ska byta blöja och få på sig andra kläder och sen äta lite för att promenera till skolan där vi ska skriva in simon som ska gå där och dom andra 2 går kvar i skolan i uppsala.


och allt gick så bra med hjälpen och inskrivningen så skönt att det är gjort, och då börjar han den måndag 19 augusti, och han känner redan en kompis som går i samma klass som simon ska börja i och det är ju kul för honom också att fått lära känna lite kompisar inna skolan.


nu hemma och sitter på alltan och myser med elias i vagen som sover, så skönt och härligt.


lill plutt sover   



Jaha barnen har lekt med en kompis hela dan i dag och haft jätte kul, och gjort middag som vart stuvade makaroner och korv, sen dusch för barnen och tv och nu är det film och mys i soffan...


Och det ösregnar här kan jag lova sååå det blir riktigt blött där ute kan man ju säga....


Nu blir det slagga säng och få en skön natt sömn med regnet, såå natti natti sov så gott nu alla....



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards