miasolrosenmaria

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av miasolrosenmaria - 16 augusti 2013 09:30

vaknade tidigt med Elias och satt en stund i soffan tills han hade ätit klart och sen la vi oss i gen en stund så skönt kan jag lova.

sen var det upp i gen när han vaknade pigg som attan var han och jag själv var ju trött och ville sova lite till men det gick inte som sagt.

så upp och sätta mig i soffan och  bara ta det lugnt och där satt barnen och kollade på tv och mös för fullt, sen fick dom passa Elias medans jag gick in i duschen och gjorde mig i ordning , så skönt.


sen blev det frukost och klä på sig för barnen och dom ville ut sen och cykla och leka med kompisar som finns här omkring.


sen fick jag ett sms av min bästa vän som frågade om vi var hemma och då ringde jag henne och hon ville komma över med sina grabbar och sova kvar, såå kul tyckte jag så det var upp och fixa säng och madrasser på golvet där barnen fick sova och bäda så allt var klart.


sen när hon kom så visade jag runt och barnen ville bada så det gjorde dom i poolen och hade kul, men hon själv hade ju glömt laddaren till telefonen, och vi hade ingen som passade heller, så det var så att hon och jag och elias åkte till uppsla till biltema och kollade om det fanns något billigt där, men det blev bil laddare för det hade ju inte hon någon och det räckte ju för att ladda så hon skulle klara sig över natten.


sen hemåt och fixa middag och den älskade dom så det tog slut på en gång ville slicka karotten av korv stroganoffen, för såå gott tyckte dom det var, jätte kul måste jag säga.


sen var det bad i gen en stund och sen bara ta det lugnt här inne och leka på rummen och sen film och chips och mys.


natti natti

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards