miasolrosenmaria

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av miasolrosenmaria - 15 augusti 2013 10:30

vaknade tidigt och mös i soofan en stund med elias som åt, sen gick och la oss i gen och det var verkligen skönt och behövligt.

så vaknade vi i gen efter ett tag och då satt vi i soofan med dom andra barnen och kollade på tv och bara va på morgonen och sommarlov skulle ses på innan utgång som dom har brottom med.


jag tog en dusch och klädde på mig och dom åt frukost innan dom drog ut med cykel och hade sig.


själv satt jag i soffan och kollade på fönstret i vardagsrummet och ville fixa ny dit, men svårt.


Fan nu är jag riktigt irriterad, för jag kan inte köpa tyg till gardiner för jag har inte symaskinen och styka kan jag inte heller, för inget stryk järn här heller, det är ju för fan i det andra hudet och lär inte få se det


Jag fattar inte hur folk är funtade,jag skulle alldrig i mitt liv kunna göra något så dyligt att behålla eller kasta något som inte är mitt, och jag har ju för fan inte gjort dessa människor något och vet inte ett skit om dom och dom gör så här mot mig.
Såååå djävla sjuka viste jag inte det fanns men nu vet jag, mycket som jag får handla nytt, sååå va fan gör väl det jag som är sååååå rik gör väl inget. Fyyy fan alltså..
Jag har alldrig i mitt liv gjort någon människa illa men ändå får jag så mycker skit


Jag mår skit just nu för allt som jag är med om hela tiden, fattar bara inte hur dom kan


Har vart på promenad och sen hängt tvätt och sitter jag i soffan och softar och bara har det bra, och barnen ute och leker som vanligt och har hur kul som helst, ska väl göra middag snart kanske, men vet inte vad. Huummm


Har vikt massa tvätt och nu lagar middag som blir makaroner med kött bullar till och barnen är ute i det härliga vädret


Och sen har jag gjort räknat ekonomin med inkomst och utgift, såå skönt att ha det gjort nu


Jaha kollat på katate kidd på 6 an,men nu lagt barnen och själv hängt tvätt som jag hade glömt bort och nu lagt mig i säng, är såå trött.
Sov såå gott nu alla där ute.. kramizzzzzzz



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards