miasolrosenmaria

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av miasolrosenmaria - 14 augusti 2013 10:15

Barnen ringde sin bror Sebastian och gtattade honom på morgonen, sen kom en kompis över och då lekte dom, sen blev det lunch och efter det plocka dom ur diskmaskinen och sitter och spelar tv spel med kompisen nu.


Själv har jag tvättat och hängt inom hus för här regnar det och regnar så det är inomhus som gäller och nu sitter jag med Elias och ger mat och kollar på något på tv och bara är nu, eftersom jag håller på hela tiden och vill ha snyggt omkring mig


Sitter i soffan och myser med Elias som sover och kollar på nån fllm på 4 an..




Då har barnen varit ute och sen kommit in och ätit middag som jag gjort och det blev spagetti och köttfärs sås och sen plockade dom i disken och gav mig en kram och gick ut i gen och cyklar och grejar.. härligt underbart


Hängt tvätt och bäddat nytt i min säng och barnen kom in


Kollar på film med en massa tända ljus, riktigt härligt mysigt...





Barnen sover sen en timme tillbaka, och själv så har jag bäddat ner mig nu och ska försöka få lite blund i ögonen, sov ssååå gott nu



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards