miasolrosenmaria

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av miasolrosenmaria - 12 augusti 2013 22:15

uppe tidigt och sen fick jag lägga mig i gen så skönt men det blev inte länge som jag fick sova inte, för han vaknade i gen efter ett tag, så det var ju bara att gå upp och se glad ut som vanligt då.


sen kom barnen upp och satte sig i soffan och mös en stund, och sen blev det frukost och bara vara, och innan dom fick gå ut så var det bara för dom att fixa och städa sina rum och hallen på övver våningen och dammsuga och skura skulle också göras.


och det gjorde dom så duktiga så, sen var dom ute en stund och kom in för att äta lunch och bara ta det lugnt en stund.




Ute på ptomenad och barnen cyklar.. så skönt

 


och barnen dom var såå duktiga på att cykla och lyssnade när jag sa till dom att stanna när det kom bil bakifrån, härligt att det fungerar och dom kan.. såå skönt att slippa vara orolig.


  Har vaet hemma nu en stund och elis har sovit så snönt, barnen ute och leker med kompisar och jag har beställt kläder till barnen och nu sitter jag med Elias som vaknat och myser med lite tv...


Barnen har så kul med kompisarna och har kommit in och druckit och ut i gen då full fart och själv kanske man ska börja med middagen...


Då har vi ätit middag och barnen hade brottom att brata och äta för att gå ut i gen och cykla med sina kompisar och greja, så härligt för dom.



Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards