miasolrosenmaria

Alla inlägg under oktober 2014

Av miasolrosenmaria - 15 oktober 2014 13:00

Mikael Gunéruss foto.



Ja här regnar det nu på kvälls kvisten


Amazing shot! <3



#Säg #Aldrig .............




Av miasolrosenmaria - 14 oktober 2014 12:00

ja i dag händer inte mycket mer än att jag är hemma och bara tar det lugngt och bara ska vara och mysa, elias somnade och jag satt och kollade i genom datorn och spelade några spel sen blev det kolla på tv som jag brukar göra, och det blev sätta på tv 4 play för att kolla på avsnittet av hem till gården som jag missade i går, och sen kolla på tvn också när jag var klar med datorn.


sen kom alla barnen hem och dom var mer inne och spelade tv spel och gorde läxor som också ska göras sen blev det fixa middag och efter det så skulle elias bada och det tycker han är jätte kul.


Simon badrar med Elias

Simon badrar med Elias



 


sen var det kväll och bolibompa och sen natta in elias och kolla på tv .



Av miasolrosenmaria - 13 oktober 2014 11:45

åå så fina vill ha, så blir att fundera på köpa.

Perfecthome Lindha Fairings foto.


ja hade fixat och grejat här på morgonen och städat och fixat, och sen skulle ringde jag mamma och pratade en stund och så, och helt plötsligt så knackade det på dörren som inte är något som händer här om man säger så.


så blev väldigt fundersam vem det är som kommer hit, öppnade och där stod en som jag inte trodde, men som jag egentligen inte vill ha så mycket att göra med .


men bjöd in henne och hon hade sina 2 barna barn med sig också, och elias han blev ju såå blyg och ändå nyfiken, men det passade inte alls att någon annan höll på med hans leksaker. hi hiii


då blev han riktigt arg och ledsen och skulle bara ha just den grejen och sen nästa, ja så går det.


så det blev en sen middags tur för honom i dag då, somnade redan halv 2 på eftermiddagen och sen kom ju dom andra barnen hem också , full fart blev det, men fick vara tysta så lillen fick sova ett tag..


ha det gött.


Av miasolrosenmaria - 12 oktober 2014 11:45

Gubben krattar löv




Mia Maria Anderssons foto.

I morse så körde gubben i väg med Tim till en kompis och dom andra 2 har städat sina rum och varit ute .

Sen in och äta lunch och då nattade jag Elias som sover .


Hampa spelar dator och Simon är uppe och spelar tv spel

Hampa spelar dator och Simon är uppe och spelar tv spel


Då var det Simons tur att spela dator

Då var det Simons tur att spela dator



poå kvällen blev det jönssonligan med dynamit harry.


Dela vår sida vidare :)Gilla för mer roligheter (Y) Gilla sidan eller sk*t i det



När man slutar leka är man inte vuxen, då är man död!s foto.









bus

Av miasolrosenmaria - 11 oktober 2014 15:11

<3


ja den här tycker jag är så bra och häftig, kanske sak fixa sån hemma som en på minnelse.

Mikael Gunéruss foto.



så snygga underkläder tycker jag i alla fall.

Babydoll med strassdetalj<a href=www.evasunderklader.se/pid/6471/S-XL, 699kr" width="464" height="296" />




 


ja här så använder vi fingrarna i stället för hammaren, ja varför inte det går bra det med. haha


 


ja här så står vi och kollar ut och där ser han ju hampus går på baksidan vid lekparken och står och pratar för sig själv.


 


Fy fan vad jag hatar livet och vissa , så djävla less på allt , jag orkar inte längre är så fruktansvärt ledsen ofta .Men skit samma vad .
Ha en bra fredag nu i alla fall .


Så här får Elias hålla på med sina bror Simon vad som helst


 




Av miasolrosenmaria - 10 oktober 2014 14:45

god morgon på er och i dag s blev det ligga i sängen och bara vara en stund på morgonen, sen upp och duscha och klä på mig men bara ta det lugnt, och softa i soffan och elias var det full fart på , hampus hemma i dag och bara är , han tcker det är skönt och fick sitta och spela lite dator.


sen spelade jag lite spel på fb, och sen blev det natta in elias och så kollade jag på tv och bara mös i soffan med kopp the, så skönt och ingen lust alls till något.


så det blev att göra lunch sen när elias hade vaknat och då var han jätte grinig så han åt ju ingenting alls, bara gnällig och ville inte sitta där.


så det blev att ta ner honom och sätta sig i soffan och bara låta han få vara och mysa en stund och sen gjorde jag välling som han fick i stället.


men han var inte alls på humör i dag, och inte blev det bättre när hampus tog ner saker som elias ville ha hela tiden som han inte fick så han bara skrek och var så arg.


sen kom dom andra 2 hem från skolan och då började det i gen med elias som vars så arg och ledsen och fick inte det han ville ha, bara djävlades med honom i dag så det var inte alls kul, och jag mådde skit och viste inte vart jag skulle ta vägen , blev så djävla jobbigt och så irriterande när man bara ska retas och djäklas med elias.


sen middag som också skulle göras då och då satt elias och skulle äta men inte mycket av den varan heller så blev inte mycket mat som han ville äta i dag inte.


           

Av miasolrosenmaria - 8 oktober 2014 14:15

Ja i dag blir det verkligen inte gå ut , bara mys i soffan och ta det lugnt


 


vilken härligt foto, så vackert.

Bride's Fantasy


När jag skulle in i duschen då satt Elias och byggde dublo




Då har jag klätt på mig tjock tröja och krypit upp i soffan med en kopp te och bolibompa är på så Elias kan kolla när han vill , i dag kommer jag i te göra något känner inte för dig och har ingen ork just heller, skulle behöva plocka och städa och fixa disk och sånt , men nej det får vara som det är i dag .
Kram på er och hoppas ni får en bra dag trots vädret


Ja så här gör vi med mina kastuller


gu så fin den här är

Elegant cake! <3


Nu regnar det inte alls


sötnosen.

Mia Maria Anderssons foto.



Nu kom solen fram också , väldigt konstigt väder


Ja så här gör vi när man vaknat och ätit mat och fått ny blöja och föst myst hos mig men sen lägger man sig i poolen bara så där


Full fart på lill plutten



 


Ja sitter med Elias som somnat och kollat på halv åtta hos mig , och nu så invänta bonde söker fru .


Nu äntligen bonde söker fru , såå spännande


Då så har jag nattat barnen och nu kollar på Magnus uggla flyttar in


så vackert

Do you think a sexy wedding gown is proper for the big day? <3


Nä nu så sängen nästa och sova lite .

Nä nu så sängen nästa och sova lite .


 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards