miasolrosenmaria

Alla inlägg den 7 november 2014

Av miasolrosenmaria - 7 november 2014 18:30

Ja då har jag duschat och bäddat sängen , bytt på Elias och sen skurat alla bänkar i köket , dammsugit och skurar o h städat badrummet och sen The , och nu sover jag Elias som är trött .
Sen blir det bak efter middag i gen.


sååå sant

Grannen i Becks foto.



Elias sov inte så länge kan man säga , jag han titta klart på hem till gården och nu sitter jag och gosar med pyret så går vänta med att fortsätta med mina bestyr, hi hiii
Jag som tänkte göra deg här nu och sen plocka ur tvättmaskinen för att lägga i ny, men får vänta när Elias vill mysa och gosa när han är ny vaken , men det är ju såå mysigt det med



Elias äter lunch och det blev potatis bullar för första gången
Och han tyckte det var gott

Elias äter lunch och det blev potatis bullar för första gången Och han tyckte det var gott



det är så sant

Önskar ALLA Magiska vänner en trevlig och fin helg! <3


Så här äter vi riskaka , hi hiii

Så här äter vi riskaka , hi hiii


Då har jag bakat bröd och hängt tvätt , sen gick och handla lite , skönt att komma ut fast i det tråkiga vädret


Nu laga middag som blir stuvad lever och ris


love

Nice ring! Which one? <3







Då har vi ätit middag och sen hängt tvätt och nu bolibompa med kändis barnvakten



så sant

Desiree Åkerblads foto.



ååå gu så vacker, älskar blommor.

You are special!! <3


Just for you, my dear <3


Nu så är kl 20.00 och inväntar Tim som varit hos en kompis , och sen blir det film att titta på för idol vill vi inte se



Då blir det mys med filmen frost och den är ju helt underbar.

Då blir det mys med filmen frost och den är ju helt underbar.


såå vackert

Ikväll ser ni det här fantastiska halsbandet på Laila i TV-rutan. R1148 gold - EVERYTHING ABOUT YOU Ett nätt och diskret halsband med söta små nitar med tre kedjor. Pris: 600kr.http://www.rockbysweden.com/sv/halsband/r1148gold-everythingaboutyou.html



Nääee nu så är det sängen som gäller efter den här dagen , sova gott förhoppningsvis då.
Jee

Nääee nu så är det sängen som gäller efter den här dagen , sova gott förhoppningsvis då.Jee

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards