miasolrosenmaria

Alla inlägg den 8 november 2014

Av miasolrosenmaria - 8 november 2014 18:45

Nu blommar min november kaktus , så härligt

Nu blommar min november kaktus , så härligt


Har dammsugit som vanligt , men då även bakom spisen och skurat den och där bakom , och nu så väntar jag på att diskmedlet ska verka inne i spisen för att skura den också . Jippi


Ja nu så sitter jag och söver Elias och sen blir det göra rent i ugnen för då har det ju suttit och grott in ordentligt i 50 grader


Ja dåså är ugnen färdig ren och nu lunch till Simon och hampus ,


snyggt

Halsband ” Send me an angel” <3Ett underbart halsband i antiksilver med en konturängel. Hängande i en vit strasspärla och text ”Angel”.Kort kedja. Anpassningsbar mellan ca 40-47 cm. Önskar kortare eller lite längre går det bra.Omgående leverans!Pris: 210:- inkl fraktFinns att köpa i webshopen här: http://www.anglarochkarma.com/product_info.php?cPath=67&products_id=520Går också att beställas direkt via facebook mailen eller mail: info@anglarochkarma.comBetalning sker via bank,swish eller kort.


Marie Svenssons foto.


Då har eftermiddagen varit ja gamla lugn , men det blev middag och sen hänga tvätt och bäddat säng och sen kolla bolibompa och kolla datorn lite snabbt,


Nu natta in Elias och invänta så mycket bättre


Simon han är ju så gullig , har en kompis här som ska sova , men vill ändå sitta här med mig och kolla på tv , och hampus sitter med kompisen och ska kolla på film .sötnosen


Spela upp filmklipp


den här är ju så fin.



så vackraa

Eleganta förlovningsringar i klassisk design. Pris från endast 849 kronor. Beställ i vår webbshop: <a href=www.zeliniringar.se Välkomna!" width="469" height="403" />


Tänk lilla hjärtat Simon sitter och pratar om fars dag och funderar vad han ska ge , och sen vände han på huvudet och frågar när mors dag är och vill veta vad jag tycker om för att kunna ge mig något i morgon fast det inte är mors dag . Såå gullig han är






Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards