miasolrosenmaria

Alla inlägg den 19 november 2014

Av miasolrosenmaria - 19 november 2014 21:00

ja morgon blev det i dag också och bara ta det det lugnt och ge elias välling och sen blev det duschen för mig och fixa fram kläder och sen byta på elias och få lite kläder på sig än pjamas.


sen lite the blev det och sen full fart med städning och plocka ur en säng som jag slängde i maskin och satte i gång och sen blev det lite mys i soffan och kolla datorn då.


efter det så blev det läsa för elias och natta in honom för han är så trött och ska orka med dagen så behövs lite sömn som sagt, och jag bara var en stund och kollade på tv och hade kofta på mig för var lite fryssen.


sen blev det bara mys och gos med elias men han somnade ju om hos mig och tyvärr så blev jag sittande där ett tag, tills han själv vaknade självmant, det går inte att lägga ner honom i gen för då vaknar han till och spjärnar emot, hi hii


så det är bara sitta där och se glad ut..


sen fixa lite lunch till honom och plocka ur tvättmaskinen och fixa disken, och slänga in ny maskin som ska sättas i gång i gen då för att få lite kläder rena också för det behövs när man är många och det är så skitigt ute nu också.


sen blev det göra middag också för alla har kommit hem från skolan så det blev full rulle här med allt som skulle göra och läxor också.


har förhört simon på veckans ord och sen

Gjorde klocka till Simon som han ska träna på 5 i halv och 5 över halv .
Men fixat tiden sen som han ska skriva vad det är för tid .

Gjort klocka till Simon som han ska träna på 5 i halv och 5 över halv .Men fixat tiden sen som han ska skriva vad det är för tid .


Hahaa Elias har hittat en videlpipa i något av brödernas rum och är jätte duktig på att vissla i den


 


Hampa har plockat av våra mini tomater som vi har fått mycket av och som står i Simons rum

Hampa har plockat av våra mini tomater som vi har fått mycket av och som står i Simons rum


jäkligt bra skådespelare som gick bort för ett tag sen.

Vin Diesel Fanss foto.


Elias gör precis som storebror hampus gör och har jätte kul


 


Först så började Elias jaga hampus med stora tigern och sen blev det att hampus jagade honom och det är riktigt fart på Elias , springer riktigt fort


Tim och Simon fixar köket , när jag var uppe och bäddade en säng




då har man suttit med barnen och kollat på bolibompa och hängt tvätt, sen gjort i ordning elias för natten och fixat välling och suttit och nattat honom och då blev det halv 8 hos mig som gällde, för att sen lägga honom i sängen och barnen skulle göra sig i ordning och lägga sig dom med.


sen blev det bonde söker fru som jag alltid tittar på och följer varenda år.


så sant.

Mia Maria Anderssons foto.


Nu sova dax , så natti natti go vänner

Nu sova dax , så natti natti go vänner



 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards