miasolrosenmaria

Alla inlägg den 20 november 2014

Av miasolrosenmaria - 20 november 2014 21:30

 ja då var det upp tidigt och in i duschen sabt och sen fixa fram kläder och sminka mig och och fixa kläder till elias och fixa välling och ge honom och kolla pengar på kortet så jag kan betala för mig på bussen.


sen klä på oss och ta fram vagenen och traska i väg mot bussen då.


sitter på bussen.


Ja gubben i sin bästa sida då


mee self


Simon sitter också med i bussen längre fram , åker med skolan till Almunia för bad och sim träning .


sitter på villys och ska äta före innan vi ska gå in och handla så man slipper sitta med en massa påsar när man ska äta lixom, inte så där jätte bra och får inte plats.


elias fick pommes och chekbits.



när vi handlat och grejat och packat kassar så blev det promenera till bussen och vänta på den, sen när vi kom hem så blev det plocka in alla varor och bara ta det lugnt en stund och barnen kommer hem, sen kolla vad vi ska äta till middag och fixa den.


sen blev det städa av köket och plcka diskmaskinen och allt, men elias ville soppa golvet för det vissste habn skulle göras.



 





sen blev det bad för elias och han tycker ju det är så kul och han leker och grejar och häller vatten och plaskar och har sig, så kul att se .



Elias ligger bredvid Simon på golvet och kollar på tvn
Så söta


mina andra 2 sötisar så klart.  



natta elias och kolla på halv 8 hos mig.

Halv åtta hos mig



elias ligger i sängen och då blev det göra the och sen sätta sig och kolla på bytt är bytt och bara ta det lugnt.


ja i morgon så blir det färga håret och hoppas att det blir bra så att säga.

I morgon ska jag färga håret i den här färgen


ja då var bytt är bytt slut så nu natta in barnen som har suttit och kollat på det också tillsammans med oss.


såå djäkla snygga måste jag säga.

Smycken - Fint och Billigts foto.


gillar

LOVE! <3


nu så blir det verkligen slänga ner huvudet på kudden.

Natti natti


Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards