miasolrosenmaria

Alla inlägg den 18 november 2014

Av miasolrosenmaria - 18 november 2014 20:30

ja här har man duschat och grejat och plockat upp leksaker och allt, och sen häller elias ut allt i gen, så börja plocka i gen då.



nu har jag satt ner mig i soffan och ska söva elias och då blir det läsa bok som jag alltid gör och sen somnar han och lägger ner honom i sängen.


städa i gen som vanligt .


det blev inte någon långvarig städning, men hann lite i alla fall och det blev tvätta av 1 dörr och några dörr karmar så en början i alla fall.


då så har elias vaknat och då blev det sitta och mysa och gosa med mig för det är något som är väldigt viktigt och så underbart och härligt.  


Då har jag gjort rent alla dörr karmar och dörrar som finns här på neder våningen och gjort lunch till Elias , sitter och myser med honom i soffan och kollar på bolibompa


Ja då har vi börjat i gen då hällt ut leksaker och tagit lådan till hallen och sitter på den där och håller på och kollar sina kex..

Ja då har vi börjat i gen då hällt ut leksaker och tagit lådan till hallen och sitter på den där .


Ha leksakerna på golvet och lådan fortfarande i hallen


Men lill plutten myser med Tim i soffan nu


Elias sitter och dricker saft med Tim



 

Ja här sitter vi och spelar på PS 3 och är så inne i det , blir precis som sina bröder har redan lärt sig hur man gör


det här är ju såå vackert.

Lots of Roses for you


så häftig bukett

For someone special


Nä nu så blir det Jon blund dags och lägga sig under täcket och gosa ner huvudet i kudden.
Sov gott nu alla  




 

Presentation


mitt namn är mia och är 44 år bor med min sambo tony 54 år och vi har 4 gemensamma barn hampus 11, tim 10 simon 9 och lilla elias född 13. sen har jag 3 barn sen tidigare sebbe 24, fredrik 22 och sabina 19, gubben har en son sen tidigare ronny 32 och han

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mias


Ovido - Quiz & Flashcards